pondelok, apríla 06, 2009

MUSIC Compositions od Palvinky



Kredit TU

3 komentáre:

Lucia Bérešová povedal(a)...

Ahoj Janka, velmi ma zaujal posledny obrazok, ktory si dala na blog. Volam sa Lucia, byvam v Barcelone a som hudobnicka. Chcela by som sa ta nieco opytat. Na buduci mesiac organizujem polsko - katalansku mladeznicku vymenu zameranu na slovensku, polsku a katalansku zborovu hudbu. Potrebujem 45 triciek pre 45 ludi...a s hudobnym motivom . Prave preto ma zaujal obrazok, ktory mas v blogu. Nechcem porusovat nikomu ziadne autorske prava, mohla by si mi prosim povedat, odkial je ten obrazok, resp. vytcorila si ho ty? Alebo ako by som sa mohla dopatrat k jeho povodcovi? Nechcem pouzit nieco, bez vedomia tvorcu, to by bola kradez. A ten obrazok je uzasny. Mohla by si mi, prosim, pomoct? Lucia

Anonymný povedal(a)...

to, co jsem hledal, diky

Anonymný povedal(a)...

Hvala za zanimljiv blog