sobota, januára 31, 2009

NEW Palvinka Design!!!

Autorom tohto príspevku je Zuska-Julova! Dakujem
Vo štvrtok bol deň "D" pre ďalšiu našu šikovnú scrapmaniačku Palvinku, ktorá sa presadila na scéne predajnej :-). Dnes oficiálne otvorila svoj shop v Scrap N Tag! A má v ňom svoj prvý kit "Wink wink", ktorý je ÚŽASNÝ! Prijala som miesto u Palvinky v CT a tak som robila aj promo LO-čko z tohoto kitu. A okrem mňa má Palvinka v CT ďalšie super šikovné kočky, ktoré jej určite budú super oporou. Tu je oficiálny oznam o CT:

A tu aspoň v skratke o kite...nájdete v ňom 9 papierov a 50 elementov. Všetko je ladené v jemných béžovo-ružovo-bielo-červených farbách a všetko je úžasne kombinovateľné. S kitom sa mi pracovalo fantasticky a so svojim LO-čkom som sama spokojná :-). A keď som videla, aké nádhery porobili dievčatá z Palvinkinho CT - dochádzali mi slová :-). Ale najprv si pozrite náhľad kitu:

"Wink Wink" by Palvinka Design
Ak sa Vám zapáčil, kúpiť si ho môžete TU v Scrap N Tag shope za jedinečnú cenu $2,50. Využite túto šancu - Scrap N Tag oslavuje svoje 1. narodeniny a tak majú až do 5. februára vynikajúce zľavy, rôzne súťaže a nájdu sa tam aj nejaké freebka ;-). A tu už je moje spomínané promo LO pre Palvinku:

"First love..."

credit TU

a druhé LO " Milujem Ťa!"
credit TU

A teraz už šup šup na nákupy ;-).

Žiadne komentáre: